شانزدهمين اجلاس مجلس خبرگان، عصر امروز چهارشنبه هشتم شهريور با قرائت بيانيه‌ اين اجلاس توسط دري نجف‌آبادي عضو هيات رييسه اين مجلس و عكس يادگاري نمايندگان مجلس خبرگان به پايان رسيد. 
در اختتاميه‌ اين جلسه، بعد از اين‌كه دري نجف‌آبادي بيانيه‌ي پاياني را قرائت كرد و در اين بيانيه بر مشاركت گسترده‌ي مردم در انتخابات خبرگان تاكيد كرد، آيت‌الله مشكيني رييس مجلس خبرگان در سخناني كوتاه، بر اهميت هرچه بهتر برگزار شدن انتخابات مجلس خبرگان دوره‌ي بعد (دوره‌ي چهارم) تاكيد كرد.


آيت‌الله مشكيني طي سخناني به موفقيت جوانان در دستيابي به سوخت هسته‌يي اشاره كرد و گفت: فعاليت‌هاي هسته‌يي كشور ما صلح‌آميز است و من از تمام جوانان و دانشمندان و اساتيدي كه در اين راستا تلاش كرده و زمينه را براي موفقيت كشور فراهم كرده‌اند تشكر مي‌كنم.


وي در ادامه با بيان اين‌كه درحال حاضر دشمنان از تمام اطراف به ما هجوم مي‌آورند و سعي دارند به كشور ما ضربه وارد كنند، گفت: ما همه از خداوند متعال مي‌خواهيم كه وحدت را در كشور ما گسترش داده و توطئه‌ي دشمنان را به خود آنها بازگرداند.


آيت‌الله مشكيني ضمن تاكيد بر هوشياري در برابر توطئه‌هاي دشمنان، اظهار اميدواري كرد كه تمامي حضار در مجلس خبرگان در مسير حق و سعادت حركت كرده و به سعادت اخروي و دنيوي نائل شوند.


بعد از سخنان آيت‌الله مشكيني و دعايي كه وي براي اعضاي مجلس خبرگان و توفيق ملت ايران كرد، نمايندگان مجلس خبرگان دور هم جمع شدند و با يكديگر عكس يادگاري گرفتند.


اين آخرين اجلاس دور سوم مجلس خبرگان بود و در آذرماه شاهد برگزاري انتخابات دور چهارم مجلس خبرگان خواهيم بود.



در اين مراسم، خبرنگاران زيادي كه سعي داشتند با اعضاي مجلس خبرگان مصاحبه بگيرند، موفق به اين امر نشدند و مسولان برگزاري اين برنامه مانع حضور خبرنگاران در بين اعضاي مجلس خبرگان شدند و تنها خبرنگاران توانستند با آيت‌الله دري نجف‌آبادي مصاحبه‌اي داشته‌باشند

منيع"همشهري

يزدفردا







  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا